Oldalak

2012. november 6., kedd

RECCE, 6. rész: Képgaléria II.

A képek P. Matthysen, M. Kalkwarf és M. Huxtable "RECCE" c. könyvéből származnak.


Felszerelés, fegyverzet


AKM


Érdemes megfigyelni a jobboldalt álló felderítőnél a H&K MP5SD géppisztolyt.
Beretta AR-70 gépkarabély
Magyar AMD-65 gépkarabély
Hangtompítóval ellátott
MAC-10 géppisztoly
(A háttérben az öreg C47
szállítógép látható!)

Keletnémet Strichtarn.ruházat

Érdekes a jobb szélen álló katonán látható, orosz
Panama-kalap koppintása.
(Angola oldalán jónéhány orosz is szolgált, a kubai
és keletnémet "tanácsadók" mellett.)

A baloldalt álló katonán nem chicom
chest rig van, hanem a számtalan
dél-afrikai koppintás egyike.
Saját kezűleg festett málha.























"Black is beautiful"
(R4 gépkarabéllyal)

Bevetés előtt I.
Figyeljük meg a különböző málhákat, illetve a keleti blokkos fegyvereket.
A Puma helikopter oldalán jól látható a SAAF korabeli emblémája.

Bevetés előtt II.
5RR, 1987
Különböző chicom-copy chest rigek, és Niemoller málhák, keleti blokkos fegyverek.
A háttérben Casspir csapatszállító járművek láthatók.

Bevetés közben I.
5RR, Small Team, R4 fegyverek, és Niemoller málhák különböző változatai

Bevetés közben II.
(Keleti blokkos fegyverzet)

Bevetés közben III.
5RR, Sabre járművön

5RR, balról a második Diedirks
Figyeljük meg a bal szélen álló katona
Type 63 chicom SKS chest rigjét.
André Diedirks, 5RR, egy
bevetés után. A Kis Csapatos
felderítés kiötlője.



















Beállított fotó a 90-es évek elejéről.


Veszteségek


Du Toit őrnagy, a hazatérése után.
Wynand du Toit százados, közvetlenül az elfogása után,
egy sajtótájékoztatón.




















F. Zeelie hadnagy, 1RC
H. Carstens tizedes, 1RR






















Ezzel a Dél-Afrikai Reccé-ket bemutató írásom végére értem, remélem legalább akkora élvezet volt olvasni a történetüket, mint nekem megírni azokat.

VÉGE




2 megjegyzés:

  1. Szia!
    A Facebook-on láttam erről a blogról értesítést. Én itt voltam, mint Dél-afrikai gyalogos katona. Szüleim 56-ban menekültek, és én nem akartam, hogy ide kövessen minket a kommunizmus. Szerencsére nem sikerült, győztünk. Én nem voltam recce, de a tanfolyamra felvételt kaptam és vagy 6 hétig güriztem, amig végre fel kellett adjam. Ha kapcsolatba akarnál lépni velem, "Christopher Szabo" vagyok a Facebook-on!
    Üdv!
    Kristóf

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm soraid, írni fogok FB-on!

    VálaszTörlés